Ukládání dokumentů

20:07 24.09.2020

Jak změnit cestu k uložení dokumentu.


Standardně se ukládají do dokumentů ve složce win. Vy všach chcete, aby se ukládaly jinde. Takže musíte dát uložit jako a pak zdlouhavě zadávat cestu k té či oné složce. Zbytečnost. Dá se to nastavit automaticky.
Následující návod je pro verzi 7.0.1.2, ale asi to bude stejné i v jiných.
Nuže, jdeme na to.

Otevřete nový, nebo jakýkoli dokument


1.Nástroje, možnosti, kliknout


2.Klik hned na pvní Libre Office, ne ty další. Na to malé plus


3.V témže sloupci v nabídce vybrat cesty


4.V nabídce kliknout na dokumenty, zmodrá to.


5.Nyní je dole vpravo obdélník s nápisem „upravit“. Tam klikněte
6.Otevře se klasické okno, kde si najdete cestu k vaší složce. Zde předpokládám, že víte o čem je řeč, pokud to neumíte, tak se to buď naučte v návodech pro váš OS, nebo to prostě zkoušejte.


7.Až se proklikáte kam jste potřebovali, dáte vybrat. Okno zmizí a v menu se objeví cesta kterou jste zadali.
8.Dejte úplně dole OK.
Hotovo, od tohoto okamžiku stačí dávat uložit a vše se bude ukládat kam potřebujete.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *